Wednesday, February 29, 2012

N3 4 tahun sekali

Mode: 29 Februari...kiter jumpa lagi 4 tahun lagi

Dh bbrp lama x hapdet N3.....kehidupan seharian yg agak sibOk drpd biasa! semputttt ai tahu!.....tp, mengenangkan akan berpisah bersama my labiu lappy start esok sampai jumaat, so skrg nieh aku sanggup sengkang mater menaip sepatah dua kata! kang si lappy mucuk2 winduuuuu ai plak 3 hr ai x touch dia kan...

Hari ni, 29 februari.....x de plak sesape yg aku kenal born on this date....so, aku nk ucap jela.....sanah helwah~barokallah hu fik~seandai'y ader sesapa yg meraikan hr ulang tahun kelahiran pada tanggal 29 februari! kesian korang kan! sambut birthday 4 thn sekali...x pelah, jimat duit nk bg hadiah!

Esok dgn Sukacita'y (sila bc dgn makna berlawanan).....aku akan berangkat ke perak! haih, hape kejadah programmer nk melawat Ladang Pertanian segala bagai? agak2 boley create sistem by buah mangga ke hape? alahaiiiiiii......saya yg menurut perintah......folo jela labu~aptb! nieh aku br settle packing!!! sgt x suka packing lahhh~

Ok lah...mater da mcm x leh nk bukak! kepala dah tiong! selamat malam, eh silap....selamat pagi....mimpi indah....bismikallah humma ahya wa amut....bc 3 Surah Qul... & hibernate~zzzzzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...