Thursday, January 26, 2012

Azam 2012


Mode: Azam aku adalah tidak berazam........

Klu nk kira list hape yg aku nk wat spnjg tahun nieh, haruslah berkajang2 aku karang! hihi.....yela, sape yg x de wish...or else, sape yg x de impian kan! but, since, previous years, listings itew x de lah sgt mencapai tahap keberjaan'y, so, thiz year, i consider, juz go with the flow!!

Alhamdulillah.....semua pertolongan adalah dari Allah....by 1st month of this year, dah beberapa perkara aku settlekan......satu drpd'y, nama aku dah x blacklist by ptptpu! haisyyy....jenuh gak nk settlekan masalah blacklist nieh! thanks to my dearly sis yg sudi meneman aku memanjat wisma chase perdana! & sama2 kutuk HQ ptptpu itew...yeah, sgt buruk & x sistematik okeh...terjadi'y peristiwa mengutuk nieh, sbb kes rayuan aku yg durg x mo accept! hisy! geram!!! walaubagaimanapun (haha, siyes lawak aku boley pakai word nieh....nieh word karangan zaman skool2 dulu boley)....td tetiba aku tergerak nk check nama aku...& tadaaaa..... TIDAK termasuk dalam senarai hitam untuk ke luar negara....hehe...cepat durg wat keje kan!

Alhamdulillah lagi....sebab, beberapa hutang dah settle by this month! semput gak!! tu diantara hutang yg sbnr'y dah dapat p'iktirafan di halalkan...tp aku rs x best la plak!!!....

Alhamdulillah jugak....td surat pengesahan jawatan utk 3 tahun dah kua!!! yeayyyy!!!! so, ms utk pelaburan di masa depan, dalam perancangan.....mudah2an Allah permudahkan segala urusan!

Alhamdulillah........wheel chair abah, dah confirm hak milik peribadi....aku da deal bahek2 dgn owner juga org tengah...which is, ms mula2 dulu, nk pinjam jer......& now, it's paid already!!!

Then, ader 1 tempat yg aku nkkkkkkkk pegi sgt2.....insyaAllah, half perbelanjaan utk ke tempat tuh, dah ader....tinggal nk cukupkan half je lagi.....x sabar sgt nk jejak kaki kat sana..........

Tu jer, sekian!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...