Friday, January 13, 2012

MacGyver

Mode: Bg la hape pOwn, sume boley~

Al-kisah'y, tidaklah aku nk ckp yg aku ader jumpa si MacGyver nieh! nampak benor lah menipu nyer...ye dak? nieh kisah haku yg nk jadik MacGyver! haha, siyes x boley blah!....Kisah bermula apabila aku br je beli earphone.....rs'y mmg mcm br je sgt lagi aku membeli benda alah nieh! dah ada yg baru, of coz lah yg lama aku humban ke dalam tong sampah, even rs'y mcm ada nyawa2 ikan lagi utk digunapakai......biaq pi lahh kan..mula2 guna yg br nieh, agak teruja, psl bunyi best giler! nieh mmg cnfirm2 aku x dgr klu org panggil2 aku....walau pun dgn earphone sblm nieh, aku wat2 x dgr bila org panggil aku, sbb malas nk layan! boley? =) Hr tuh, ntah kenapa, tetiba sound sebelah kiri (klu x silap) x dgr.....yg bunyik, kat belah kanan jerk.....sehari dua, aku boley tahan kan lagik! tapi, dah masuk seminggu, tahap keinginan ketahuan aku dah memuncak! so, try godek2...hurm......agak2 berjaya x????

@@@
@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@
@@@
@@
@@@@
@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@
@@@@@@
@@@
@@
@@@@
@@@@@@@
@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
~okeh, penat dah duk enter2....haha~


No wonder sebelah x bunyik! nampak x wyre yg dah tercabut tuh? aiseyyyy!!! nieh da bukak2 segala bagai, mcm lahh ader pemateri utk aku pateri kan! 

Okeh lahhh, nk congratz diri aku sendirik sebab dah berjaya mencari punca masalah! yeay2x!!! Tapi, masalah'y skrg, dah pandai carik sebab, x reti plak nk settle2 kan ye x? seperti tikus membaiki labu~aptb! Ha, skrg, ko nyanyilah sendiri, x payah nk b'earphone2 bagai! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...