Thursday, January 26, 2012

Happy Birthday

Mode: Berzaman dah nk wat entry psl my birthday!

Dah alang2 lambat, aku igt nk lambat kan genap2 sebulan dr my birth date! tp mcm lambat sgt la pulak....even hya tingal 4 hr je lg kot! huhu....mmg dasar aku yg x pandai bersabar kan....
Actually, birthday tahun nieh, biasa2 sahaja.....sama jugak mcm previous year...haruslah still the same, pasal masih belum ada surprise dari hencik suami! mmg x kan ader lahh kan, bila ms pulak aku tukar title  jadi puan? hehe...(okeh, aku da boley stop verangan yg bukan2)


Mcm biaser, dapat wish dr kawan2.....also wish dr siblings yg mendoakan kebahagiaan aku....thanks!! On that day, 30 dec 2011, friday....so, x delah aku berpuasa sunat sempena my birthday...dah jatuh'y hari jumaatkan...Alhamdulillah, dr b1st sampailah ke dinner, sumer org belanjer..hehe...tergaru ai!
Pagi2, mcm tau2 aku malas nk turun pi carik makanan, opismate da msg...kate'y x yah beli makanan...dia tapau nasi lemak...unless klu aku x makan ns lemak, dia suh aku dgn segala hormat'y turun beli makanan! haisyyy....sejak bila ntah aku x makan ns lemak kan? my FAV okeh! then, ms lunch...opismate jugak, siap pesan ngan aku, jgn kua g mana2....then, yg pompuan g ramai2 makan ikan bakar kat dengkil...hehe....sekali lagi terharu....siap akak tuh suh aku tapau ikan bakar utk santapan malam......tp aku dgn segan silunya menolak! (poyo sgt nk segan2 kan)....
Malam, balik umah akak aku.....konon2 nk wat surprise.....dah siap kfc & pizza! hehe....aku wat muka cool jerk! padahal mcm nk lompat2! haha.....

Hari sabtu, balik kg.....rs x puas hati! pasal x dapat makan kek lagi! huhu.....then, msg my bro......suh dia belikan kek! x kira....nk kek jugak!! boley gitu? haha....padahal wit aku rm50.....dia tambah kurang 30 je kot! so, dapat lahh melantak secret recepi! yeay!!!! serunuk!

muahhhhh jugak utk abg!

Bzday mak by 15 dec...& mine 15 days after mum's day! so, celeb sama2! hehe......x de ape nk cakap...juz nk ucap terima kasih byk2 kat mak.....ttg bykkkkkk sgt perkara.....seriously, love u mak! *x terucap*


1 comment:

  1. eh...lupa! tenkiuuuu cik Shielalala sbb belanja ai makan2 for my earlied bzday! hehe...shukeeee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...