Monday, January 9, 2012

Nafsu Ibu Mengandung

Mode: Ntah bila kawen, bertunang, apa lagi merisik......tetiba ader N3 psl nieh? Konpius!

Aku on-behalf lahhhh....boley? alkisah'y....aku rs perubahan yg amat ketara.....sbb sblm nieh, x delah nk amek kesah sgt perihal ini semua....tp yg terjadi nieh depan mata......layankan jelaaaa.....
Klu dulu, org nieh layan makan kat kafe opis yg aku dah boikot tuh jerk.....pasai apa boikot? hurm, tidak menepati tahap selera haku~sekian~aku malas nk bercerita dgn lebih lanjut.....even aku suka bangatt dgn kue teow kungfu dia, but, skrg tidak lagi! Lepas puasa hr tuh, selera aku mcm dah tersekat nk makan lagi kat kafe tuh....
Okeh, kawan aku yg nk makan mcm2 nieh bukanlah pempuan....dia bukanlah ibu yg mengandung itu! sebalik'y, dia adalah ayah kpd anak yg dikandungkan oleh ibu yg sdg mengandung itu...haha, saja aku belit2 kan ayat bg korg berfikir sikitt! =____=
Bini dia yg mengandung....tp selera dia plak yg lebih2! senang citer, sejak bini dia peknen nieh, mcm2 yg dia nk makan......jenuh jugak lahhh kawan2 yg satu opis nieh melayan.....naik kete himpit2 sampai 6 org dah jd perkara biasa...dgn aku2 sekali terjebak! selagi aku x bangun dr kerusi empuk tuh, selagi tuh dia duk mengajak.....haisyyyy, bila lah bini dia nk deliver! selagi x deliver, selagi tulah dia merapu nk makan macam2...Tp semua tempat yg dia suggest nieh, semua mantop!!! semua besh2x! sampai kekadang, aku plak yg request ajak repeat lagi! haha...sudahhhh, x'n aku plak yg turut terjebak dgn penangan ibu mengandung?
Hr tuh kitorg makan kat restoren arab kat cyber...restoren saba'....hamek kau! ns'y mcm 1 dulang! konon2 bwk duet rm15 jerk....jenOhlahhh aku membelek menu apa yg cukup dgn budget aku.......eh, mmg dah bad habit aku lahh...x de makna'y aku nk kua bwk hnbg....wallet? lagi lahhh x mo....malas! duit siap suh akak opis letak dlm wallet dia... =D
heh~tp kan, kohnon2 yg x abes makan ns arab tuh, jgn nk terkezutt psl aku org pertama yg habes makan hr tuh! haha......maluuuu jerk! habes tahap kesopanan & kesusilaan aku! cett~psl apa, ns dia best! mcm x terasa tgh makan ns...hehe......ms tuh pegi 6 org.....3 org habes makan, 3 lagi surrender! kelaka!

Next destination, yg nieh best! psl sgt menepati tekak aku yg pan-asea nieh! huhu......ayam penyet! tp jgn bayang ayam penyet kt francais restaurant yg made in hendon tuh..nieh ayam penyet mesia punya! location, still kt cyber jugek......okeh, layan pic


Gelas air tuh class kan! haha

Ayam yg direbus t'lebih dahulu..
then, br goreng..mmg SODAP!

Set ayam penyet tuh Rm5.5 sahaja....murahkan....hehe...pastu, air RM1-mata kuceng, chrysanthemum tea, asam boi.......yg abc nieh aku x tau brp rege'y....pasal tetiba plak opismate aku wat bahek nk banjer....hehe....tenkiuuu

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...