Saturday, January 28, 2012

Taman Negara Part II

Mode: Berharap masa bergerak perlahan di sini.....mententeramkan jiwa! aman...damai...


Jungle nite trekking is ON! Hujan stop by late evening! hujan x lebat pOwn....hujan rahmat, as a welcome nature to us! (ayat bi lintang pukang....blasahhh jerk.....ader aku kesah).....ptg td da jumpa rusa...sgt jinak! aku dah mcm gayat pOwn ader! haha....rusa tuh makan ns lauk kicap okeh! x boley blah..

Meh2...come to mama! haha..
eh, cane nk panggil rusa nieh? pggil kuceng, aku tau la

Kan dah datang! Hokeh, x comel!

jenuh aku nk panggil dia nieh tahu!

Ader pic dia makan roti..tp sampai skrg aku tgu kawan aku tu x email2.....sabojela......pic jungle nite trekking lagi best!! just scroll ke bawah hokeh....

Jinak giler haiwan ini...

kawan aku tye....yg putih tuh org cat ker?
aku rs nk gelak guling2

Naik bot malam2 buta...
mode>cuak!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...